بازدید فرماندار دهلران از عملیات آبرسانی به روستای بدر

مجید عسگری گفت: تلاش می کنیم تا مشکلات تامین آب شرب این روستاها که بصورت سیار انجام  می شود در آینده رفع و مردم بتوانند از آب شرب لوله کشی و بهداشتی بهره مند شوند.

تصویر بازدید فرماندار دهلران از عملیات آبرسانی به روستای بدر

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، مجید عسگری؛ فرماندار دهلران روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه عملیات اجرایی آبرسانی به روستای بدر اظهار داشت: در بخش دشت عباس به ۲ روستای بدر و صمانه آبرسانی بصورت سیار انجام می شود.

وی با اشاره به هزینه ۳۵ میلیارد ریالی برای پنج کیلومتر از پروژه آبرسانی به روستای بدر، اظهار داشت: تلاش برای خرید لوله مابقی مسیر نیز در دستور کار است و اگر این مشکل حل شود تامین آب مورد نیاز ۲ واحد مرغداری در این روستاها نیز حل خواهد شد تا بتوانند به کار و فعالیت خود بیش از پیش ادامه دهند.

عسگری به مشکلات برق مورد نیاز برای چاه آب روستای صمانه هم اشاره کرد و گفت: چاه برای تامین آب مورد نیاز این روستا حفر شده و عملیات اجرایی شبکه داخلی روستا نیز تکمیل است.

وی افزود: تا کنون در این راستا ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار دهلران گفت: تا رفع مشکل برق مورد نیاز برای این چاه، رایزنی ها و تلاش ها برای نصب موتور دیزل بر روی این چاه و رفع مشکل بصورت موقت نیز در دستور کار قرار دارد.

عسگری گفت: تلاش می کنیم تا مشکلات تامین آب شرب این روستاها که بصورت سیار انجام می شود در آینده رفع و مردم بتوانند از آب شرب لوله کشی و بهداشتی بهره مند شوند.

منبع: ایرنا

281933

مطالب مرتبط